KRUK (KRUK): Podpisanie umowy dystrybucyjnej przez DCG Sp. z o.o. z Jean CACHAREL SA - raport 30

Raport bieżący nr 30/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

W dniu dzisiejszym nasza spółka zależna DCG Sp. z o.o. podpisała umowę dystrybucyjną z firmą Jean CACHAREL SA.

Marka CACHAREL została założona w 1962 we Francji przez Jean Bousquet, do dziś jest prywatną firmą o światowym zasięgu. Firma należy w 80% do Jean Bousquet i w 20% do banku Rothschilda.

Zadebiutowała na rynkach mody w całej Europie słynnymi bluzkami koszulowymi dla kobiet z materiału w drobne kwiatki, które zostały nazwane Liberty i odniosły oszałamiający sukces w świecie mody. Bluzki, spódnice, sukienki z kreponu sygnowane marką CACHAREL zostały okrzyknięte ikonami mody.

Reklama

Obecnie marka CACHAREL to wysokiej jakości kolekcja damska, dziecięca, akcesoria oraz perfumy, które należą do oferty marek kosmetycznych firmy L’OREAL.

Kolekcje CACHAREL są sprzedawane w sklepach firmowych w większości krajów Europy, w Japonii, Argentynie, Kuwejcie a także w prestiżowych i luksusowych domach towarowych takich jak Harrods, Harvey Nichols, Selfridges w Londynie oraz La Rinascente we Włoszech, a także w Australii, Dubaju.

Obecnie kolekcje projektowane są przez duet młodych gwiazd modowej fali: Suzanne Clements i Inacio Ribeiro. Marka bierze udział w prestiżowym tygodniu pokazów mody w Paryżu obok wszystkich czołowych marek kreatorów.

DCG będzie wyłącznym franczyzobiorcą marki CACHAREL na terenie Polski. Pierwszy salon firmowy pod marką CACHAREL zostanie otwarty w pierwszym tygodniu września w Warszawie w Centrum Handlowym Klif. Na powierzchni 150 metrów kwadratowych w firmowym salonie CACHAREL będzie sprzedawana kolekcja damska a także akcesoria, buty, torebki, portfele, okulary przeciwsłoneczne - wszystko sygnowane kultowym logo CACHAREL.

DCG zamierza w ciągu 5 lat otworzyć 11 firmowych salonów CACHAREL w całej Polsce.

Dla wymagającej grupy klientek DCG wprowadzenie nowej światowej marki CACHAREL będzie rozszerzeniem oferty odzieży damskiej o bardzo wysokiej jakości i awangardowym stylu.
Piotr Piechowiak - Wiceprezes Zarządu ds. finansowych
Małgorzata Dymek - Prokurent

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »