Cloud Technologies rozpoczyna współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka technologiczna specjalizująca się w big data marketingu oraz monetyzacji danych, rozpoczyna strategiczną współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction, należącym do globalnej sieci Omnicom Media Group. Firmy chcą wspólnie stworzyć "szytą na miarę" ofertę dla marketerów i wydawców.

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka technologiczna specjalizująca się w big data marketingu oraz monetyzacji danych, rozpoczyna strategiczną współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction, należącym do globalnej sieci Omnicom Media Group. Firmy chcą wspólnie stworzyć "szytą na miarę" ofertę dla marketerów i wydawców.

Umowa zakłada wymianę wiedzy pomiędzy dwoma podmiotami w zakresie planowania kampanii i wykorzystania danych w reklamie internetowej oraz wzajemną obsługę klientów. Na bazie dotychczasowych usług, Cloud Technologies i Grupa Media Direction, chcą tworzyć indywidualne rozwiązania dla marketerów i wydawców.

- Dzięki współpracy z Cloud Technologies, liderem rynku big data marketingu w Polsce, wzrosną nasze kompetencje w obszarze data consultingu. Połączenie wiedzy, technologii, naszej siły zakupowej oraz wysokich umiejętności w zakresie planowania komunikacji pozwoli nam realizować jeszcze bardziej skuteczne i optymalne kosztowo kampanie w Internecie - tłumaczy Jacek Hendigery z Media Direction.

Reklama

- Media Direction ma na swoim koncie wiele sukcesów, realizuje kampanie dla największych światowych marek, w tym także planuje działania online. To dla nas naturalny partner. Firma planując kampanie może korzystać z naszych danych, może też poszerzyć portfolio usług o oferowane przez nas rozwiązania takie jak Data Management Platform czy Data Exchange. Współpraca z Grupą Media Direction daje nam możliwości pozyskania nowych klientów, ale także stworzenia wspólnej oferty - tłumaczy Piotr Prajsnar z Cloud Technologies, firmy, do której należy jedna z największych na świecie hurtownia danych o preferencjach i zachowaniach internautów, która zbiera dane o użytkownikach sieci w 187 państwach i przetwarza już ponad 3 mld anonimowych profili internautów.

- Motywacją do strategicznej współpracy naszych spółek są z sukcesem zrealizowane wpólnie projekty m.in. działania dla klienta z branży ubezpieczeniowej jak również dla klientów z branży motoryzacyjnej - dodaje Grzegorz Kosiński z Audience Network należącej do grupy Cloud Technologies.

Grupa Media Direction rozpoczęła działalność1998 roku, wielokrotnie nagradzany za zrealizowane kampanie dom mediowy, który jest częścią Omnicom Media Group - globalnej sieci agencji mediowych wyspecjalizowanych w planowaniu komunikacji i zakupie mediów.

Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii, założona w 2011 roku przez Piotra Prajsnara. Zajmuje się Big Data marketingiem i monetyzacją danych. To największa hurtownia oraz platforma Big Data (DMP) w Europie i najszybciej rozwijająca się spółka na NewConnect.

mzb

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »