Raport "21 błędów w wykorzystaniu Google Analytics przez e-sklepy, czyli złote rady, jak ich unikać i podnieść przychody z e-commerce"

Najnowszy raport autorstwa Semahead "21 błędów w wykorzystaniu Google Analytics przez e-sklepy" jest efektem prawie 10 lat pracy agencji z 200 klientami e-commerce. Odwołując się do najczęściej popełnianych przez e-sklepy błędów, specjaliści analityki radzą, jak w pełni wykorzystać możliwości Google Analytics w biznesie, aby zwiększyć swoje przychody. Patronat nad raportem objęła Izba eCommerce Polska, Interia.pl, Wirtualne Media oraz Interaktywnie.com.

Raport "21 błędów..." skierowany jest do wszystkich osób związanych z branżą e-commerce, które chcą poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych, podejmować świadome decyzje biznesowe i tym samym zwiększyć przychody. Przyglądając się najczęściej popełnianym przez firmy błędom, specjaliści Semahead pokazują, jak unikać kosztownych pomyłek i nie wpadać w analityczne pułapki.

Analityka internetowa jest sercem każdego e-sklepu i jednym z kluczowych fundamentów kultury organizacyjnej każdej firmy e-commerce. Jej celem jest wyciąganie poprawnych wniosków ze zgromadzonych danych, które będą drogowskazem w podejmowaniu decyzji dotyczących funkcjonowania firmy w Internecie.

Reklama

Choć świadomość znaczenia analityki w biznesie jest już dość wysoka, wciąż zbyt mało mówi się o tym, że musi ona być przede wszystkim poprawnie wdrożona i odpowiednio wykorzystywana. Same dane nie znaczą wiele, jeśli nie potrafi się ich odpowiednio wykorzystać. Raport

"21 błędów..." pozwala przyjrzeć się analityce z nowej perspektywy i zobaczyć, czy może ona przynosić lepsze efekty.

POBIERZ RAPORT

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »