SLEEPZAG (SLZ): BMP zainwestuje w Brand New World GmbH z Monachium - raport 7

Raport bieżący nr 7/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

bmp nabędzie w ramach rundy finansowania o łącznej wysokości 3,15 mln EUR ok. 10% udziałów w firmie Brand New World GmbH (www.brandnewworld.de). Oprócz bmp, w rundzie finansowania uczestniczą także KfW, Creathor Venture, T.i.B.i., Mountain Partners oraz Business Angels Sylvius Bardt, dr Joachim Bernecker i Andreas Ritter.

Brand New World jest wiodącą firmą w dziedzinie interaktywnych gier mobilnych. Spółka zajmuje się tworzeniem, dystrybucją i obsługą innowacyjnych aplikacji mobilnych w dziedzinach gier rozrywkowych, multiplayer oraz casual. Dystrybucja aplikacji odbywa się zarówno pod własnymi markami B2C jak i przez partnerów - np. operatorów komórkowych, agregatorów treści oraz stacje telewizyjne. Brand New World buduje swoją bazę klientów głównie przy pomocy reklamy telewizyjnej typu direct response oraz modele współpracy ze stacjami.

Reklama

W ramach współpracy, spółka zdobywa klientów ofert gier interaktywnych wśród widzów. Dla stacji telewizyjnych, w wyniku inteligentnego zarządzania relacjami z widzami rośnie wartość klienta. Uzyskują one na podstawie wdrożonych przez Brand New World partnerstw produktowych oraz działalność firmy w zakresie cross-selling dodatkowe niereklamowe przychody.

Środki pozyskane z rundy finansowania będą przeznaczone na poszerzenie działalności oraz intensyfikację udanie rozpoczętej międzynarodowej ekspansji dynamicznie rozwijającej się spółki.

Według Jensa Spyrki, partnera w bmp prowadzącego tę transakcję, doświadczony zespół założycielski oraz ugruntowane relacje partnerskie ze stacjami telewizyjnymi takimi jak Pro7/Sat1 i RTL2 są gwarantem sukcesu inwestycji. Brand New Word zamierza - oprócz skutecznej sprzedaży własnych treści - odgrywać istotną rolę zwłaszcza w pośrednictwie pomiędzy firmami medialnymi oraz producentami treści. Poprzez ukierunkowanie dostosowanej do potrzeb widzów w adekwatnych emocjonalnie sytuacjach oferty produktów, Brand New World oferuje wyraźną wartość dodaną dla wszystkich stron.

Podstawa prawna: par. 36 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744).
Jens Spyrka - Partner

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: NEW | New World | Raport bieżący | Monachium
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »