ComArch otrzymał status CAP

ComArch jako druga firma w Polsce otrzymała od Oracle status Certified Advantage Partner (CAP), który jest najwyższym z trzech poziomów partnerskich przyznawanych przez amerykańską firmę. ComArch został wyróżniony za znaczne przychody ze sprzedaży technologii Oracle, wysoki poziom wyszkolenia pracowników, a także dobre referencje klientów.

Dzięki uzyskaniu statusu CAP, ComArch otrzymuje prawo do nieograniczonej liczby licencji developerskich na technologie Oracle, do darmowego wsparcia technicznego, oraz do korzystania z nielimitowanej ilości zgłoszeń technicznych. Bardzo istotnym elementem nowego partnerstwa będzie dostęp do zasobów wiedzy związanej z technologiami Oracle gromadzonych na specjalistycznych stronach technologicznych.

"Jesteśmy zaszczyceni przyznaniem nam przez Oracle tytułu CAP. Rozpoczęliśmy współpracę z Oracle już 10 lat temu i możemy się pochwalić wieloma wspólnymi sukcesami, szczególnie na rynku telekomunikacyjnym, finansowym i publicznym. Oprogramowanie z wykorzystaniem technologii Oracle tworzy w ComArch ponad 300 osób i tytuł CAP jest wyróżnieniem przede wszystkim dla tego zespołu." - powiedział Paweł Przewięźlikowski, V-ce Prezes Zarządu ComArch S.A.

Reklama

"Chciałbym powitać firmę ComArch SA w elitarnym gronie partnerów Oracle, którzy zdobyli tytuł Certified Advantage Partner. Tylko dwie firmy informatyczne w kraju zostały certyfikowane na ten poziom. Jestem przekonany, iż posiadane kompetencje technologii Oracle pomogą w ekspansji ComArch na nowe rynki powiększonej Unii Europejskiej" - mówi Janusz Naklicki, Dyrektor. Marketingu i Współpracy z Partnerami w Oracle

Jednym z najważniejszych kryteriów przy przyznawaniu statusu CAP jest odpowiednia certyfikacja personelu - w tym wypadku wymagany jest światowy egzamin OCP.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Comarch | partner
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »