Commercial Union Polska w Grupie Aviva

1 lipca br. Grupa CGNU, instytucja macierzysta Commercial Union Polska, zmieniła nazwę na Aviva.

1 lipca br. Grupa CGNU, instytucja macierzysta Commercial Union Polska, zmieniła nazwę na Aviva.

Zmiana została uchwalona na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy 23 kwietnia br. W pierwszym etapie nazwę zmieniła centrala Grupy w Londynie (Aviva plc). W najbliższych miesiącach Aviva stanie się także marką usług finansowych i będzie stopniowo wprowadzana w większości krajów. Decyzją władz Grupy w Polsce została utrzymana nazwa spółek i marka Commercial Union. Grupa CU Polska podkreśla odtąd, że jest częścią Grupy Aviva.

Dotychczas Grupa posługiwała się ponad 50 markami na całym świecie, a w niektórych krajach współistniało kilka marek. Ten stan rzeczy wynika z faktu, że Grupa Aviva (dotychczas CGNU) powstała w wyniku połączenia wielu firm o długich tradycjach, z których największe to Commercial Union, General Accident i Norwich Union. Wprowadzenie globalnej marki pozwoli na lepszą identyfikację Grupy na całym świecie, ułatwi wchodzenie na nowe rynki i pozwoli bardziej efektywnie wykorzystywać środki przeznaczane na działalność marketingową - powiedział Richard Harvey, prezes Grupy Aviva. Władze Grupy podkreślają, że działania związane ze zmianą nazwy zostaną sfinansowane w ramach obowiązujących limitów wydatków spółek Grupy w tych krajach, których zmiana dotyczy.

Reklama

Marką Aviva posługuje się już niedawno uruchomiona spółka oferująca ubezpieczenia na życie w Indiach. W najbliższych miesiącach marka Aviva będzie stopniowo wprowadzana na poszczególnych rynkach, w tym we Francji, w Hiszpanii, we Włoszech, w Kanadzie i USA. Najsilniejsze, najbardziej znane marki w kilku krajach nie zostaną zmienione. W Polsce pozostaje marka Commercial Union, w Wielkiej Brytanii Norwich Union, w Irlandii Hibernian, w Holandii Delta Lloyd, w Nowej Zelandii NZI. Marka Commercial Union zostanie też utrzymana na Litwie ze względu na to, że działalność Grupy

w Polsce i na Litwie jest powiązana organizacyjnie i kapitałowo. Zostanie też utrzymane kilka marek usług specjalistycznych, m. in. zarządzanie aktywami w Wielkiej Brytanii będzie oferowane pod marką Morley Fund Management.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »