Druga Złota Donatywa Gdańska dla Commercial Union

Grupowe ubezpieczenie na życie Zespół, oferowane przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, zostało nagrodzone Złotą Donatywą Gdańską w konkursie na najlepszy produkt finansowy w kategorii ubezpieczenia.

Grupowe ubezpieczenie na życie Zespół, oferowane przez Commercial Union Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, zostało nagrodzone Złotą Donatywą Gdańską w konkursie na najlepszy produkt finansowy w kategorii ubezpieczenia.

Konkurs został zorganizowany pod patronatem prezesów Narodowego Banku Polskiego i Polskiej Izby Ubezpieczeń. Wręczenie nagrody miało miejsce wczoraj podczas Gali Bałtyckiego Forum Gospodarczego w Gdańsku. Jury konkursu wskazało na duże możliwości dostosowywania ubezpieczenia Zespół do potrzeb określonego klienta.

W 1998 r. CU otrzymało Złotą Donatywę za ubezpieczenie młodzieżowe Absolwent, a rok później wyróżnienie dla ubezpieczenia uniwersalnego Plus w konkursie o Złotą Donatywę.

Cieszy mnie każde wskazanie na nas jako towarzystwo ubezpieczeniowe oferujące nowoczesne i elastyczne usługi. Te tytuły i medale to ważny komunikat dla naszych obecnych

Reklama

i przyszłych klientów - powiedział Jarosław Myjak, prezes Grupy Commercial Union Polska.

Grupowe ubezpieczenie na życie Zespół zostało wprowadzone na rynek w 1999 r. W marcu 2001 r. zostało wyróżnione Medalem Europejskim, przyznawanym przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club. Ubezpieczenie Zespół przeznaczone jest dla grup liczących co najmniej 3 osoby, a więc głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Łączy szeroki zakres ochrony ubezpieczeniowej (życie plus liczne opcje dodatkowe) z gromadzeniem oszczędności na dodatkową emeryturę. Polisy Zespół mają największy ilościowo udział w ponad 10 000 polisach grupowych, wystawionych dotychczas przez CU.

CU Polska - Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA prowadzi działalność od 1992 r., zaś od 1994 r. jest liderem rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie w Polsce. Według danych KNUiFE za I kwartał 2002, udział CU Życie na tym rynku wyniósł 34,1 proc. Udział w rynku ubezpieczeń grupowych wyniósł 3,9 proc. (drugie miejsce), zaś na całym rynku ubezpieczeń na życie 18,4 proc. (również drugie miejsce). CU wystawiło dotychczas ponad 1 600 000 polis indywidualnych i ponad 10 000 grupowych. Polisy grupowe obejmują ok. 170 000 osób. W roku 2001 CU Życie zebrało składki o wartości 1 744,6 miliona złotych i wypracowało 193,3 miliona zł zysku netto. W pierwszej połowie 2002 przypis składki wyniósł 878 milionów zł, zaś zysk netto 122 miliony zł.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »