Grupa United z rekordowymi wynikami

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy United po pierwszym półroczu 2013 roku przekroczyły 6 mln zł i są najwyższe w dotychczasowej działalności. W analogicznym okresie roku ubiegłego wartość ta wyniosła 138 tys. zł. Zarząd United planuje dalszy organiczny rozwój grupy oraz akwizycje w branży marketingowej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy United po pierwszym półroczu 2013 roku przekroczyły 6 mln zł i są najwyższe w dotychczasowej działalności. W analogicznym okresie roku ubiegłego wartość ta wyniosła 138 tys. zł. Zarząd United planuje dalszy organiczny rozwój grupy oraz akwizycje w branży marketingowej.

W pierwszym półroczu br. poprawie uległy wszystkie skonsolidowane wskaźniki finansowe United SA, która sprawuje nadzór właścicielski nad spółkami wchodzącymi w skład Grupy Kapitałowej. Skonsolidowany zysk ze sprzedaży wyniósł 1,68 mln zł (z czego 1,53 mln zł w samym II kwartale), a zysk netto osiągnął poziom 873 tys. zł. W analogicznym okresie roku ubiegłego, wówczas jeszcze pod nazwą STOCKInfo SA, wartości te były ujemne i wynosiły odpowiednio: -322 tys. oraz -260 tys. zł.

- Lepsze wyniki finansowe są zasługą ogromnego postępu spółki zależnej NCF Group, która rozszerzyła swoją ofertę o organizację eventów i konferencji. Ponadto sprzedaliśmy udziały w hotelu St. Bruno, transakcja przyniosła nam zysk w wysokości 0,335 mln zł. Obecne położenie całej grupy jest bardzo korzystne, dlatego planujemy dalszy dynamiczny rozwój - wyjaśnia Jan Karaszewski, prezes United SA.

Reklama

Jak zapewnia zarząd, grupa United przygotowuje się do poważnych przedsięwzięć w najbliższych miesiącach. W tym celu podmiot zależny - NCF Group - wyemitował 2 sierpnia br. obligacje o wartości 5 mln zł.

- Od początku roku odnotowujemy większe zainteresowanie naszymi usługami marketingowymi. Na rynkach widać wyraźnie pierwsze oznaki sprzyjającej koniunktury. Chcemy wykorzystać ten czas, dlatego przygotowujemy się do poważnych inwestycji i gromadzimy kapitał na ten cel. Od kilku miesięcy prowadzimy rozmowy w sprawie dobrze rokujących przedsięwzięć. Jestem przekonany, że przynajmniej część z nich uda nam się sfinalizować - zapowiada Jan Karaszewski.

Zarząd United SA planuje utworzenie grupy marketingowej oferującej kompleksowe usługi w zakresie wsparcia sprzedaży.

UNITED SA (d. STOCKinfo SA) - notowana na NewConnect spółka, której przedmiotem działalności jest sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad spółkami wchodzącymi w skład Grupy Kapitałowej, pozyskiwanie finansowania na prowadzenie działalności operacyjnej oraz inwestycyjnej spółek podporządkowanych. Korzenie najstarszego z podmiotów (agencji marketingowej NCF Group) sięgają 2002 roku. Od tego czasu firma realizowała projekty dla takich marek jak: Martini, L'Oreal, Fiat, Garnier, Mlekpol czy Warka.

opr/MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »