HANDLOWY (BHW): Informacja o zawarciu umów produktowych z CitiInsurance Polska TUŻ - raport 27

Raport bieżący nr 27/2005

Podstawa prawna

Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna

W dniu 1 lipca 2005 r. Bank Handlowy w Warszawie S.A. ("BH") zawarł z CitiInsurance Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ("CitiInsurance Polska") jedenaście umów produktowych dotyczących sprzedaży przez BH produktów ubezpieczeniowych, oraz dwie umowy produktowe z CitiInsurance General Insurance Company Limited ("CGIC") oraz CitiInsurance Life Assurance Company Limited ("CLACL") dotyczące sprzedaży przez BH produktów ubezpieczeniowych. Wyżej wymienione umowy stanowią kontynuację dotychczasowej współpracy z CitiInsurance oraz są umowami szczegółowo regulującymi prawa i obowiązki stron w związku z poszczególnymi produktami ubezpieczeniowymi w tym obowiązki finansowe. Ogólne postanowienia dotyczące relacji pomiędzy stronami ww. umów produktowych regulowane są w European Selling Agreement z dnia 1 lipca 2005 r. zawartej pomiędzy BH, CitiInsurance Polska, CGIG, CLACL, CitiLife S.A./NV, CitiFinancial Europe Plc, Future Mortgages Limited, Citibank Belgium S.A./NV, Citibank Reszvenytarsasag ("Umowa") oraz Aneksie D "Poland â�� Additional Terms" do tej Umowy, zawartym pomiędzy BH, CitiInsurance Polska, CGIC i CLACL ("Aneks").

Reklama

Zawarcie wyżej wymienionych umów następuje w związku z przeprowadzeniem globalnej transakcji przejęcia przez MetLife Inc. od Citigroup Inc. grupy Travelers Life&Annuity, skutkiem czego jest pośrednie przejęcie przez MetLife Inc. spółki CitiInsurance Polska.

Data autoryzacji: 17.06.05 15:13

Sławomir Sikora - Prezes Zarządu

Ewa Ilnicka - Dyrektor Departamentu Prawnego

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: bank | Warszawa | Citi Handlowy S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »