TVN (TVN): Informacje na temat wstępnych wyników trzeciego kwartału 2005 r. - raport 54

Raport bieżący nr 54/2005

Podstawa prawna

Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna

Zarząd TVN S.A., informuje, że rekordowa oglądalność programu TVN będzie miała pozytywny wpływ na wyniki finansowe za trzeci kwartał 2005 r. Popyt na reklamę telewizyjną był większy niż wcześniej oczekiwano a wysoka oglądalność pozwoliła na â��skonsumowanie" znacznie większej części wydatków reklamowych niż pierwotnie prognozowano. Grupa szacuje, że jej skonsolidowane przychody za trzeci kwartał wzrosną rok do roku o ok. 24% zaś marża EBITDA przekroczy 20%.

Reklama

Oglądalność całodobowa w grupie od 16 do 49 lat wzrosła z 15,8% we wrześniu 2004 r. do 17,5% we wrześniu 2005 r. Oglądalność w grupie docelowej w prime time wzrosła z 23,7% we wrześniu 2004 r. do 27,9% we wrześniu 2005 r. Wzrost oglądalności zarówno całodobowej w grupie 16-49 jak i w prime time w grupie docelowej przypisywany jest bardzo silnej ramówce jesiennej, która została wzbogacona między innymi o Sopot Festival i trzy nowe seriale: Magda M, Niania i Anioł Stróż.

Data autoryzacji: 18.10.05 18:43

Piotr Walter - Prezes

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »