Jak wygląda handel w internecie?

W poniedziałek, 6 listopada start pierwszej edycji kampanii "e-Commerce - rozwiń swój biznes", przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie - jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej - i internecie, na portalu www.ecommerce.warsawpress.com.

W poniedziałek, 6 listopada start pierwszej edycji kampanii "e-Commerce - rozwiń swój biznes", przygotowanej przez Warsaw Press, która ma swoją odsłonę w prasie - jako specjalny dodatek tematyczny do Gazety Wyborczej - i internecie, na portalu www.ecommerce.warsawpress.com.

Jak handlować w internecie i nie tracić pieniędzy? Czy Twój pomysł na e-biznes uwzględnia zagrożenia, które niesie ze sobą ten kanał sprzedaży?

Ponad 80% sklepów internetowych zamyka się przed swoimi trzecimi urodzinami. Dzięki naszej kampanii dowiesz się, jak się przygotować, żeby nie znaleźć się w tym niepożądanym gronie. Wraz z ekspertami - teoretykami i praktykami - przygotowaliśmy zbiór porad, z którymi każdy e-przedsiębiorca powinien się zapoznać. Współpracuj z profesjonalistami i wydawaj swoje środki rozsądnie! Do lektury zachęcamy jednak nie tylko sprzedawców, ale i kupujących. Pozwól nam przedstawić Ci e-handel "od kuchni", a z pewnością zaskoczy Cię, jak wielu ludzi zatrudniasz w chwili, gdy klikasz w dobrze znaną ikonę KUP TERAZ.

Reklama

Naszym partnerem merytorycznym jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Zwieńczeniem kampanii będą kongresy i targi z udziałem licznych fachowców reprezentujących polskie firmy - XIII Targi eHandlu (8 listopada w Warszawie), Forum Gospodarki Cyfrowej (9 listopada w Warszawie) oraz FinTech Congress i InsurTech Congress (23-24 listopada w Warszawie).

Partnerami kampanii zostały firmy PayU, DPD, CebITgroup, Raben Logistics oraz Rajapack, a Partnerem medialnym portal Interia.pl oraz technologiewbiznesie.pl.

Całość materiałów znajdziecie na portalu WWW.ECOMMERCE.WARSAWPRESS.COM.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »