Morrisons pokazał wyniki lepsze od rynku

Wyniki Morrisons z okresu świątecznego lepsze od rynku. W trakcie Świąt spółka zanotowała wzrost sprzedaży o 6,5 proc.

 Wyniki Morrisons z okresu świątecznego lepsze od rynku. W trakcie Świąt spółka zanotowała wzrost sprzedaży o 6,5 proc.

Morrisons opublikował dobre wyniki sprzedaży za okres świąteczny, pokonując średnią rynkową czwarty rok z rzędu. Sieć supermarketów w swoim raporcie okresowym oznajmiła, że jej przychody za sześć tygodni zakończonych 3 stycznia w porównaniu z wynikiem wypracowanym rok wcześniej wzrosły o 6,5 proc., a ogólna wielkość przychodów (włączając w to paliwa) wzrosła o 11,2 proc. Jak podaje Reuter, te liczby są lepsze od tego, co było opublikowane przez Asda oraz Sainsbury's i Tesco. Pomimo tego wzrostu, rada nadzorcza nie zmieniła oczekiwań dotyczących wyniku całorocznego i przyznała, że prognoza jest nadal ostrożna w związku z tym, że popyt konsumpcyjny jest nadal słaby. Szef RN Ian Gibson zauważył, że spółka ma za sobą kolejny dobry sezon świąteczny i dodał, że oczekuje się dalszej poprawy wyników. Cena spółki spadła o 2,6p do poziomu 296,2p.

Reklama

Opracowanie Kinga Zych

City Index / o. w Polsce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »