AMBRA (AMB): Nabycie udziałów w spółkach Wine Club Sp. z o.o. i Wine House Sp. z o.o. - raport 3

Raport bieżący nr 3/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Ambra S.A. informuje o nabyciu w dniu 16 marca 2007 r. 100% udziałów w spółce Wine House Sp. z o.o. za kwotę 4,5 mln zł. Wine House Sp. z o.o. jest wiodącą siecią specjalistycznych sklepów winiarskich w Warszawie.

Ponadto w dniu 16 marca 2007 r. AMBRA S.A. nabyła 10% udziałów w kontrolowanej już przez AMBRA S.A. spółce Wine Club Sp. z o.o. Koszt nabycia w/w udziałów wyniósł 400 tys. zł. W wyniku tej transakcji Ambra S.A. zwiększyła swój udział w Wine Club Sp. z o.o. do 100%. Spółka ta prowadzi ogólnopolską sieć specjalistycznych sklepów winiarskich.

Reklama

Powyższe transakcje są kolejnym krokiem realizacji strategii rozwoju Grupy Ambra i powodują przyspieszenie budowy ogólnopolskiej sieci sklepów winiarskich. Po ich zawarciu sieć sklepów winiarskich Grupy Ambra liczy 30 sklepów i jest największą ogólnopolską siecią tego typu.
Claudius Hilla - Prezes Zarządu
Robert Ogór - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »