Netmedia po 5 zł

Cena emisyjna akcji serii B spółki Netmedia została ustalona na maksymalnym poziomie, czyli na 5 zł za jedna akcję - poinformowała spółka w komunikacie.

Cena emisyjna akcji serii B spółki Netmedia została ustalona na maksymalnym poziomie, czyli na 5 zł za jedna akcję - poinformowała spółka w komunikacie.

Z rozpoczętej 9 października publicznej oferty do 1 mln akcji serii B spółka chce pozyskać około 4,3 mln zł netto. Ze środków pozyskanych z emisji 3,4 mln zł zostanie przeznaczone na przejęcia, 0,6 mln zł na inwestycje w infrastrukturę, a 0,3 mln zł zasili kapitał obrotowy.

Akcje serii B zostaną zaoferowane w dwóch transzach: 800 tys. akcji trafi do dużych inwestorów, a 200 tys. akcji do inwestorów indywidualnych.

Oferującym akcje Netmedii jest Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska SA.

Największy pakiet akcji spółki, bo około 57,5 proc. posiada obecnie prezes Andrzej Wierzba z rodziną. Około 28 proc. walorów należy do wiceprezesa Michała Pszczoły. Pozostałe akcje są w posiadaniu kilku osób fizycznych. Akcje serii B będą stanowiły około w 11 proc. w podwyższonym kapitale spółki.

Reklama

W 2005 roku Netmedia miały 135 tys. zł zysku netto i 883 tys. zł przychodów. W 2006 roku spółka prognozuje osiągnięcie 0,8 mln zł zysku netto i 2,75 mln zł przychodów. W 2007 roku prognoza zakłada wzrost zysku netto do 1,56 mln zł, a przychodów do 4,35 mln zł. Netmedia działa w kilku sektorach rynku e-commerce. Głównymi filarami działalności firmy są: obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej oraz rezerwacje hotelowe przez internet. Z oprogramowania MLS autorstwa spółki korzystają pośrednicy handlu nieruchomościami w całej Polsce.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »