SMTSOFT (SMA_): Podpisanie umowy z Instytutem Adama Mickiewicza - raport 36

Zarząd SMT Software S.A. informuje, iż w dniu 18.07.2012 r. została podpisana umowa z Instytutem Adama Mickiewicza z siedzibą w Warszawie (Zamawiający), wpisanym do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod numerem RIK 70/2006.


Oferta SMT Software S.A. oraz spółki zależnej iAlbatros S.A. (Wykonawca) została wybrana w drodze przetargu publicznego, o którym Emitent informował w raporcie 33/2012 z dnia 06.07.2012 r.


Umowa dotyczy agencyjnej obsługi rezerwacji hotelowych na bazie dedykowanego telefonicznego Centrum Obsługi Podróżujących iAlbatros. Umowa została podpisana na 2 lata, a jej szacowana wartość wynosi 2 740 000 PLN. Planowane jest dokonanie ok. 5.000 rezerwacji i zakupów miejsc hotelowych, w tym rezerwacji pojedynczych oraz grupowych. Spółka iAlbatros będzie odpowiadała za zapewnienie pracownikom Instytutu Adama Mickiewicza zakwaterowania w hotelach w Polsce oraz na całym świecie.

Reklama


W razie nienależytego wykonania przedmiotu umowy Zamawiającemu przysługuje od Wykonawcy kara umowna w wysokości 548 000 PLN, stanowiąca równowartość 20% wartości szacowanego wynagrodzenia. Wykonawca złoży zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości umowy, czyli w wysokości 54 800 PLN w formie gwarancji bankowej ważnej przez okres realizacji umowy. Zamawiający zwolni zabezpieczenie w terminie do 30 dni od dnia zakończenia obowiązywania umowy.


SMT Software S.A. posiada 55,63% akcji i głosów w iAlbatros S.A. z siedzibą w Warszawie.


Podstawa prawna: §3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO



Osoby reprezentujące spółkę:
Alicja Szymkiewicz - IR&PR Manager

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »