ENERGOPLD (EPD): Powołanie Członków Rady Nadzorczej Energomontaż-Południe S.A. - raport 82

Raport bieżący nr 82/2012
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Energomontaż-Południe S.A. (Emitent, Spółka) informuje, iż Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w dniu 17 grudnia 2012 roku działając na podstawie art. 385 §1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 13 ust. 2 Statutu Spółki uchwałą nr 3 powołało z dniem 17 grudnia 2012 roku na Członków Rady Nadzorczej Emitenta Pana Pawła Mortasa oraz Pana Tomasza Tomczaka. Powołanie nastąpiło w ramach bieżącej kadencji.

Pan Paweł Mortas oraz Pan Tomasz Tomczak nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta. Nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek organu. Nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Reklama

Aktualne życiorysy powołanych Członków Rady Nadzorczej Spółki zamieszczono poniżej.

PAWEŁ MORTAS

Pan Paweł Mortas posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, ukończył Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczny, specjalność ekonomia przemysłu i uzyskał w 1997 roku tytuł magistra. Od 2009 roku Pan Paweł Mortas uczestniczy w programie Executive MBA organizowanym przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Od 2011 roku Pan Paweł Mortas uczestniczy w programie studiów doktoranckich Executive DBA organizowanym przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Ponadto w latach 1998-1999 Pan Paweł Mortas odbył kurs rachunkowości dla kandydatów na głównych księgowych przeprowadzony przez Fundację Rozwoju Rachunkowości w Polsce. W 2007 roku Pan Paweł Mortas odbył kurs przygotowawczy do egzaminów na doradców inwestycyjnych przeprowadzony w Studium dla Doradców Inwestycyjnych i Analityków Papierów Wartościowych. Pan Paweł Mortas posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa.

Przebieg kariery zawodowej:

- w 1997 roku miesięczna praktyka w Bankowym Towarzystwie Ubezpieczeniowym "HEROS" SA w Bełchatowie,

- w latach 1997-1999 w Tongheung-ZTS Polska Sp. z o.o. w Grójcu kolejno na stanowiskach: specjalista finansowy, szef wydziału ekonomicznego,

- w 2001 roku w Medim Sp. z o.o. w Warszawie kolejno na stanowiskach: kontroler finansowy, dyrektor ds. finansowych i organizacyjnych,

- w latach 2003-2005 w TBS - Bemowo Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku wiceprezes zarządu (ds. finansowych),

- w latach 2003-2005 w TBS - Wola Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,

- w 2005 roku w TBS - Wola Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku likwidator,

- w 2006 roku w TBS - Bemowo Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,

- w 2007 roku w Kaskada Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,

- w 2007 roku w BDM Grupa Inwestycyjna S.A. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,

- w latach 2007-2009 w ENEA S.A. w Poznaniu kolejno na stanowiskach: p.o. prezesa zarządu, prezes zarządu,

- w latach 2009-2010 w ALSTOM Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku doradca,

- od 2010 roku i nadal w PBG S.A. (obecnie w upadłości układowej) w Wysogotowie na stanowisku dyrektor ds. organizacji sprzedaży, od 28 października 2012 na stanowisku Prezesa Zarządu,

- od 26 listopada 2012 i nadal w RAFAKO S.A. na stanowisku Prezesa Zarządu.

Zasiadał w Radzie Nadzorczej spółek:

- w latach 2006-2007 w ENEA S.A. w Poznaniu,

- w latach 2007-2009 w Elektrownia "Kozienice" S.A. w Świerżu Górnym,

- w latach 2008-2009 w CENTRALWINGS Sp. z o.o. w Warszawie.

TOMASZ TOMCZAK (ur. 18.08.1972, Poznań)

Wykształcenie:

2008- Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Executive Master of Business Administration realizowany przy współpracy z The Nottingham Trent University

2006- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Świadectwo Ukończenia studiów podyplomowych w zakresie Górnictwo Otworowe Złóż Węglowodorów

2002- Canadian International Management Institute, szkolenie dotyczące trwałego sukcesu i roli menedżera;

1997- Politechnika Poznańska, Wydział Maszyn Roboczych i Pojazdów, Transport, specjalność transport drogowy

Przebieg pracy zawodowej:

PBG OIL AND GAS Sp. z o.o. - 10.10.2012 - do chwili obecnej - prezes zarządu

PBG S.A. (dawniej TECHNOLOGIE GAZOWE PIECOBIOGAZ Sp. z o.o.):

01.04.2005 - do chwil obecnej- wiceprezes zarządu (19.03.2004 - 01.04.2005 - członek zarządu - dyrektor ds. technicznych; 01.04.2000 - 19.03.2004 - dyrektor ds. technicznych; 01.05.1999 - 01.04.2000 - szef projektu; 01.03.1998 - 01.05.1999 - kierownik robót; 01.01.1998 - 01.03.1998 - asystent zarządu ds. technicznych)

"PIECOBIOGAZ" s.c. J.Wiśniewski, M.Wiśniewska - 08.12.1997 -01.01.1998 - asystent ds. technicznych

VOLVO -SERVICE Zbigniew Przymusiński - 03.02.1997 - 30.11.1997 - przedstawiciel handlowy a następnie zastępca service managera

Obecnie zasiada w Radach Nadzorczych:

PBG TECHNOLOGIA - od 30.04.2009;

PBG Energia Sp. z o.o. - od 02.04.2011;

RADA PROGRAMOWA FUNDACJA PBG - od 26.10.2010;

ENERGOMONTAŻ - POŁUDNIE S.A. - od 17.12.2012

Zaświadczenia:

2004 - Dyrektor Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu, Świadectwo do zatrudnienia na stanowisku osoby średniego dozoru technicznego ruchu o specjalności technicznej mechanicznej w zakładach górniczych wydobywających otworami wiertniczymi ropę naftową i gaz ziemny

2004 - Armsystem, zaświadczenie nr 2436/2004 uczestnictwa w szkoleniu "Integracja systemów Wymagania normy PN-EN ISO 14001:1998. Aspekty środowiskowe. Wymagania normy PN-N-18001:2004. Ryzyko zawodowe"

2004 - Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów - Świadectwo uczestnictwa w szkoleniu Finansowa logika podejmowania decyzji biznesowych

2004 - SITPNiG Komisja Kwalifikacyjna nr 204, Świadectwo Kwalifikacyjne nr 134/04/204 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń GRUPY 3

2004 - SITPNiG Komisja Kwalifikacyjna nr 204, Świadectwo Kwalifikacyjne nr 133/04/204 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń GRUPY 2

2002 - Negocjator. Agencja Usług Szkoleniowych i Doradztwa Personalnego, ukończenie szkolenia: Sztuka prowadzenia profesjonalnej prezentacji

2001 - BVQI - warsztaty uzupełniające dla auditorów

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych (...)
Krzysztof Jan Diduch - Prezes Zarządu
Radosław Kamiński - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: członek rady nadzorczej | powołanie | Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »