WINVEST (WIS): Powołanie osoby zarządzającej - raport 28

Raport bieżący nr 28/2008
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 22) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, Zarząd Internet Group S.A. informuje, że Rada Nadzorcza na posiedzeniu w dniu 08.05.2008r. podjęła uchwałę o powołaniu Pana Piotra Gawła na stanowisko I Vice Prezesa Zarządu z dniem 27 maja 2008 roku.

Piotr Gaweł będzie odpowiadał w Zarządzie Spółki za działalność operacyjną, marketing i tworzenie nowych produktów. Wśród powierzonych zadań znajdować się będą: opracowanie strategii, rozwój Spółki w nowych obszarach i zwiększenie rentowności Internet Group S.A.

Reklama

Piotr Gaweł ma 46 lat. Z wykształcenia jest ekonomistą, absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, gdzie przez cztery lata był pracownikiem naukowym (1986-1990).

Karierę menadżerską rozpoczął w TVP, gdzie w latach 1990-1992 stworzył od podstaw Biuro Reklamy TVP i zbudował jego zespół, którego został pierwszym dyrektorem. W ciągu dwóch lat BR zwielokrotniło ( z 6 do 100 mln USD ) przychody TVP, czyniąc ją najbardziej zasobną telewizją publiczną w tej części Europy.

Następnie (lata 1992-2001) jako dyrektor generalny i prezes Zarządu tworzył i kierował czołową agencją reklamową Lintas (później Ammirati Puris Lintas), zatrudniającą 120 osób i o obrotach 450 mln PLN, która pod jego przywództwem stała się liderem wśród międznarodowych agencji reklamowych w Polsce. Dzięki agresywnej strategii wzrostu i spektakularnym wynikom pozyskiwania nowych budżetów, w 1997 roku Lintas uzyskał tytuł Agencji Roku, a w 1998 roku Piotr Gaweł wyróżnony został prestiżowym tytułem Impactor Dekady - "Człowiek dekady rynku reklamy w Polsce" - przyznanym przez polskie środowisko reklamowe jedynie dwóm wybitnym osobowościom tej branży.

W tym samym czasie (lata 1997-2002), oprócz funcji menadżerskich i zarządczych, pełnił funkcje nadzorczo-właścicielskie piastując stanowisko Przedwodniczącego RN Poczty Polskiej.

W latach 2001-2004 jako współwłaściciel firmy OIC zajmował się doradztwem strategicznym i budowaniem programów komunikacji marketingowej. Z tego czasu pochodzą unikatowe narzędzia strategiczne do analizy i budowania marek jego autorstwa: Brand Equinox, Brand Challenger czy Brand ID.

W 2004 roku Piotr Gaweł objął funkcję członka Zarządu TVP SA i stał się odpowiedzialny za marketing i reklamę. Dzięki jego zaangażowaniu, spółka, zarówno uporządkowała struktury (profesjonalne biura marketingu i promocji), jak również wprowadziła innowacyjne standardy badań i analiz, co w latach 2004-2006 pozwoliło na podniesienie sprzedaży czasu reklamowego o 30%. W tym samym czasie Piotr Gaweł odpowiedzialny był za opracowanie strategii cyfryzacji TVP w latach 2006-2009 oraz projekt reorganizacji Ośrodka Nowe Media i telewizji interaktywnej iTVP.

W lipcu 2006 r., Piotr Gaweł został powołany na członka Zarządu Polkomtel SA, odpowiedzialnego za marketing i relacje z klientami. Do jego zadań należało przygotowanie działań wspierających sprzedaż produktów, przygotowanie i wdrożenie nowego pozycjonowania marki, jak również prowadzenie badań i przygotowanie nowej architektury strategicznej dla marki Plus i pozostałych marek Polkomtel (Simplus, Sami Swoi), w tym wizji, pozycjonowania, wartości i komunikacji poszczególnych marek. W Polkomtel aktywnie angażował się w nadzór nad całym obszarem tworzenia, rozwoju i wdrożenia produktów i usług w spółce. Jego działania miały bezpośredni wpływ na osiągnięcie przez Polkomtel roli lidera sprzedaży w szeregu segmentów rynku telefonii komórkowej.

Oprócz aktywności zawodowej, jego pasją jest prowadzenie działań społecznych. W latach 2000-2004 pełnił honorowo funkcję przewodniczącego Zarządu Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia. W Fundacji odpowiadał za organizację Dnia Papieskiego oraz stworzenie programu stypendialnego i pozyskiwanie środków dziś już dla ponad 2.000 młodych uzdolnionych osób pochodzących z małych miast i wsi. Obecnie pełni funkcję członka Rady tej Fundacji. Jest także członkiem Zarządu Centrum Opatrzności Bożej.

Piotr Gaweł nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna wobec działalności Internet Group S.A. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej, lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Jan Ryszard Wojciechowski - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: marketing | Raport bieżący | TVP | powołanie | internet | Polkomtel SA | powołania
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »