VRG (VRG): Problem roku 2000 - raport 1

Zarząd Spółki "Vistula" S.A. w Krakowie przekazuje do publicznej wiadomości odpowiedzi na zawarte w ankiecie pytania:

Pytanie 1 :

Czy Spółka zaobserwowała w wykorzystywanych przez siebie sprzęcie informatycznym, komputerach i oprogramowaniu problemy związane z kwestią tzw. problemu roku 2000?

Odpowiedź : Spółka nie zaobserwowała w wykorzystywanym przez siebie sprzęcie informatycznym, komputerach ani oprogramowaniu żadnych problemów związanych z kwestią tzw. roku 2000. Po zmianie daty nie wystąpiły żadne zakłócenia w użytkowanych systemach.

Reklama

Pytanie 2 :

Czy awaria tych systemów może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie spółki?

Odpowiedź : Brak możliwości odpowiedzi na pytanie ze względu na fakt nie wystąpienia w Spółce awarii żadnego z eksploatowanych systemów komputerowych.

Pytanie 3 :

Jaki jest przewidywany termin usunięcia awarii?

Do 2 tygodni

Do 1 miesiąca?

Ponad 1 miesiąc?

Odpowiedź : Brak możliwości odpowiedzi na pytanie ze względu na fakt nie wystąpienia w Spółce awarii żadnego z eksploatowanych systemów komputerowych.

Pytanie 4 :

Jakie są przewidywane szacunkowe koszty usunięcia awarii?

Do 5 000 zł

5 000 zł - 50 000 zł

Powyżej 50 000 zł

Odpowiedź : Brak możliwości odpowiedzi na pytanie ze względu na fakt nie wystąpienia w Spółce awarii żadnego z eksploatowanych systemów komputerowych.

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: vistula | Kraków | odpowiedzi | pytania | Vistula SA | Vistula SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »