VRG (VRG): Problem roku 2000 - raport 1
Zarząd Spółki "Vistula" S.A. w Krakowie przekazuje do publicznej wiadomości odpowiedzi na zawarte w ankiecie pytania:
Pytanie 1 :
Czy Spółka zaobserwowała w wykorzystywanych przez siebie sprzęcie informatycznym, komputerach i oprogramowaniu problemy związane z kwestią tzw. problemu roku 2000?
Odpowiedź : Spółka nie zaobserwowała w wykorzystywanym przez siebie sprzęcie informatycznym, komputerach ani oprogramowaniu żadnych problemów związanych z kwestią tzw. roku 2000. Po zmianie daty nie wystąpiły żadne zakłócenia w użytkowanych systemach.
Pytanie 2 :
Czy awaria tych systemów może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie spółki?
Odpowiedź : Brak możliwości odpowiedzi na pytanie ze względu na fakt nie wystąpienia w Spółce awarii żadnego z eksploatowanych systemów komputerowych.
Pytanie 3 :
Jaki jest przewidywany termin usunięcia awarii?
Do 2 tygodni
Do 1 miesiąca?
Ponad 1 miesiąc?
Odpowiedź : Brak możliwości odpowiedzi na pytanie ze względu na fakt nie wystąpienia w Spółce awarii żadnego z eksploatowanych systemów komputerowych.
Pytanie 4 :
Jakie są przewidywane szacunkowe koszty usunięcia awarii?
Do 5 000 zł
5 000 zł - 50 000 zł
Powyżej 50 000 zł
Odpowiedź : Brak możliwości odpowiedzi na pytanie ze względu na fakt nie wystąpienia w Spółce awarii żadnego z eksploatowanych systemów komputerowych.