JRCGROUP (JRC): Pylon S.A. - Szczegółowe cele emisji akcji - raport 6
Raport bieżący nr 6/2016
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Dzięki konsekwentnie prowadzonej polityce sprzedażowej i marketingowej w przeciągu 5 lat Emitent stał się rozpoznawalną marką audio na rynku krajowym oraz stworzył fundamenty dla ekspansji zagranicznej. W oparciu o realizowany projekt GO_GLOBAL.PL Spółka rozpoczęła powtarzalną sprzedaż na rynki zewnętrzne (do krajów Unii Europejskiej oraz Azji). Emitent prowadzi obecnie również rozmowy z potencjalnymi kontrahentami z Ameryki Północnej.
Podstawowym celem Emitenta jest konsekwentne budowanie marki Pylon Audio oraz systematyczny wzrost wartości Pylon S.A. (Emitent). Na ten cel Emitent planuje wykorzystać środki pochodzące z emisji akcji. Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone na sfinansowanie:
1/ bieżącej działalności, ukierunkowanej w szczególności na rozszerzenie oferty produktowej:
a. rozwój nowych linii produktowych w postaci aktywnych zestawów głośnikowych uzupełniających dostępne kina domowe (Pearl, Topaz, Sapphire, Opal), jak i stanowiących samodzielne systemy nagłośnieniowe (w tym technologia systemów bezprzewodowych);
b.wyposażanie zestawów głośnikowych w przetworniki elektroakustyczne sygnowane marką Pylon Audio;
c. wprowadzenie do produkcji nowych linii pasywnych zestawów głośnikowych;
d. wprowadzenie do produkcji nowej linii produktowej w postaci profesjonalnych akcesoriów audio takich jak antywibracyjne stoliki audio oraz podstawki audio, których pierwsze prototypy zostały zaprezentowane w trakcie targów High End Munich.
2/ dokończenia inwestycji we własne zaplecze produkcyjne;
3. spłatę pożyczki otrzymanej od akcjonariusza (PH "Maks” sp. z o.o.) w kwocie 850.000 zł wykorzystanej na sfinansowanie zakupu nieruchomości (na wymagany wkład własny) - patrz raport bieżący EBI nr 7/2016 z dnia 22 stycznia 2016 roku.
Emitent podjął i prowadzi działania celem realizacji powyższych planów. W szczególności Emitent stale zwiększa ofertę produktową oraz opracowuje nowe rozwiązania technologiczne, zmniejszając przy tym koszty produkcji oraz zwiększając możliwości produkcyjne. Z tego powodu Emitent stoi jednocześnie przed koniecznością dokonywania kolejnych inwestycji, w tym w zaplecze produkcyjne (Spółka jest w trakcie przenoszenia produkcji do nowej lokalizacji).
W ocenie Emitenta realizacja powyższych planów dzięki środkom pozyskanym z emisji akcji powinna przyczynić się do zwiększenia sprzedaży Emitenta, zarówno w kraju jak i zagranicą, a dzięki większej kontroli nad kosztami produkcji wpłynie również korzystnie na uzyskiwanie wyższych marży.
Emitent zwraca uwagę, że spłata pożyczki, o której mowa w pkt 3 powyżej, nastąpi poprzez potrącenie kwoty otrzymanej pożyczki wraz z odsetkami z ceną emisyjną akcji serii H. W efekcie akcjonariusz nie otrzyma żadnych wypłat pieniężnych, a jedynie akcje serii H.
Emitent podkreśla, że emisja nowych akcji ma służyć pozyskaniu środków na realizację celów Spółki, a jej powodzenie powinno znacząco przyczynić się do ich osiągnięcia. Emitent wskazuje, że wszystkie dotychczasowe cele emisyjne, które były wskazywane w kolejnych dokumentach informacyjnych Spółki oraz zobowiązania dotyczące inwestycji w zakład przetworników elektroakustycznych (2015 rok) zostały zrealizowane, co wraz ze stałym wzrostem wyników finansowych Spółki, przyczyniło się do rozwoju marki Pylon Audio.
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2016-08-13 | Mikołaj Rubeńczyk | Wiceprezes Zarządu | Mikołaj Rubeńczyk | ||