Skromny debiut Gino Rossi

Prawa do akcji projektanta i producenta obuwia Gino Rossi wzrosły w poniedziałek na otwarciu w debiucie o 3,8 proc. do 12,45 zł.

Prawa do akcji projektanta i producenta obuwia Gino Rossi wzrosły w poniedziałek na otwarciu w debiucie o 3,8 proc. do 12,45 zł.

W ofercie publicznej Gino Rossi sprzedał 3.000.000 akcji serii C, w tym 800.000 akcji w transzy otwartej i 2.200.000 akcji w transzy inwestorów instytucjonalnych.

Redukcja w transzy otwartej dla osób nie uczestniczących w procesie book-buildingu, wyniosła 95,87 proc., a w transzy otwartej dla osób uczestniczących w book-buildingu, 91,74 proc.

Cena emisyjna akcji Gino Rossi została ustalona na 12 zł.

Z emisji spółka pozyskała 36 mln zł. Środki wydane zostaną na rozwój sklepów firmowych.

Gino Rossi planuje otwarcie w latach 2006-2008 przynajmniej 24 salonów firmowych Gino Rossi w Polsce i 20 za granicą, głównie w Niemczech.

Reklama

Firma chce też rozwijać nową markę G&R, wykreowaną dla klientów o mniej zasobnych portfelach. Salony tej marki będą lokalizowane w miastach powyżej 40.000 mieszkańców.

Trzecim kierunkiem rozwoju sieci sprzedaży jest otwarcie 8-10 Geox-Shopów, gdzie oferowane jest włoskie obuwie z oddychającą podeszwą marki Geox. Gino Rossi jest wyłącznym dystrybutorem Geox na polskim rynku.

Firma prognozuje, że w 2006 roku zysk netto grupy wzrośnie do 6,5 mln zł z 2 mln zł w 2005 roku, zysk operacyjny do 10,9 mln zł z 6,1 mln zł, a przychody do 112,3 mln zł z 94,7 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gino rossi | PDA | debiut | rossi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »