World Signia - najbardziej prestiżowa karta kredytowa MasterCard już w Polsce

World Signia to jedyny program kart płatniczych na świecie, w którym właściciel karty może otrzymać właściwie każdy rodzaj pomocy w każdym czasie i w dowolnym miejscu na świecie - zarówno w domu, jak i na wakacjach oraz podczas podróży służbowych.

World Signia to jedyny program kart płatniczych na świecie, w którym właściciel karty może otrzymać właściwie każdy rodzaj pomocy w każdym czasie  i w dowolnym miejscu na świecie - zarówno w domu, jak i na wakacjach oraz podczas podróży służbowych.

Polska jest dotychczas jedynym krajem w Europie Środkowej, a Bank Pekao S.A. jedynym jej wydawcą.

- "W Polsce liczba kart World Signia wydanych przez Bank Pekao S.A. przekroczyła 100 - wobec 6 mln wszystkich kart systemu MasterCard to oczywiście niewiele, lecz World Signia jest produktem przeznaczonym wyłącznie dla osób będących klientami Departamentów Bankowości Prywatnej banków - wyjaśnia Wiesław Federowicz, Dyrektor Generalny MasterCard Polska - Należy natomiast podkreślić, że chociaż jesteśmy globalnym liderem w segmencie masowych programów debetowych (458,6 mln kart Maestro na świecie), doceniamy znaczenie kart prestiżowych w ofercie banków także na dynamicznie rozwijających się rynkach takich jak Polska. Oprócz kart World Signia są to: MasterCard Platinum i MasterCard Gold"

Reklama

Nadrzędnym celem twórców karty i World Signia jest zapewnienie maksimum komfortu jej posiadaczom w dostępie do usług i towarów w każdych warunkach, w których się znajdą. Do ich dyspozycji istnieje sieć firm współpracujących z MasterCard. Są to biura podróży, linie lotnicze (dostęp do komfortowych executive lounges w ponad 200 portach lotniczych na całym świecie), hotele o najwyższym standardzie, restauracje i wiele innych.

Sercem programu i jego unikalną cechą jest Centrum Obsługi World Signia (Consierge Service). Zapewnia ono posiadaczom karty całodobowe wsparcie doświadczonego i wielojęzycznego zespołu konsultantów. Jedyną czynnością spoczywającą na posiadaczu karty jest rozmowa telefoniczna - zadaniem Centrum Obsługi jest udzielenie mu wszelkiej możliwej pomocy i rozwiązanie problemu: rezerwacja biletów, dodatkowe ubezpieczenia ponad te, które posiada w pakiecie karty, wynajem samochodów, zakupy na zlecenie, organizacja wyjazdów, pomoc medyczna i prawna.

"Bardzo często osoba udająca się na spotkanie zgłasza z taksówki pozostawienie telefonu komórkowego lub laptopa w hotelu. Dzięki pomocy Centrum Obsługi zapomniany telefon czy komputer czekają już na posiadacza karty World Signia, gdy dociera na miejsce spotkania" dodaje Wiesław Federowicz.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MasterCard | karta kredytowa | karta | karty | kredytowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »