Wyniki sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Sprzedaż krajowa Kompanii Piwowarskiej w drugim kwartale 2005 roku (od kwietnia do czerwca br.) wyniosła 3,1 mln hektolitrów, a więc wzrosła w porównaniu z drugim kwartałem ubiegłego roku o 12 proc.

Sprzedaż krajowa Kompanii Piwowarskiej w drugim kwartale 2005 roku (od kwietnia do czerwca br.) wyniosła 3,1 mln hektolitrów, a więc wzrosła w porównaniu z drugim kwartałem ubiegłego roku o 12 proc.

Według danych GUS, udziały KP w rynku piwa wyniosły w drugim kwartale 2005 r. 35,7 proc, zaś udziały rynkowe wg sprzedaży monitorowanej przez ZPPP - 39,4 proc.

Krajowa sprzedaż Kompanii Piwowarskiej w ciągu ostatnich sześciu miesięcy (od stycznia do czerwca 2005 r.) wyniosła 5,15 mln hl, co oznacza wzrost o 15 proc. w stosunku do sprzedaży osiągniętej przez sześć pierwszych miesięcy ub.r.

Wielkość sprzedaży w ciągu 12 miesięcy (od lipca 2004 r. do czerwca 2005 r.) wyniosła 10,63 mln hl (wzrost wyniósł w tym okresie również 15 prc.). Stopa wzrostu sprzedaży w okresie minionych 12 miesięcy wyniosła ok. 3 prc.

Reklama

W komentarzu Karla Lipperta, dyrektora generalnego Kompanii Piwowarskiej przesłanym przez biuro prasowe firmy czytamy: "Źródłem naszych doskonałych wyników sprzedaży jest znakomite zarządzanie portfelem marek, działania marketingowe w handlu (tzw. trade marketing) oraz wysokiej jakości obsługa klientów. Jestem przekonany, że to właśnie te trzy fi lary są podstawą naszego długofalowego sukcesu. Oczywiście podstawą znakomitego marketingu jest wnikliwe zrozumienie oczekiwań konsumentów, podobnie jak źródłem sukcesów w trade marketingu jest dogłębne zrozumienie potrzeb i zachowań klientów w sklepie".

Pięć największych marek w Polsce to odpowiednio: Tyskie (13,3 proc.), Żubr (9,1 proc.), Tatra Pils (6,7 proc.),l Żywiec (6,6 proc.) i Lech (5,8 proc.) (źródło: AC Nielsen, maj 2005 r.).

Brief.pl
Dowiedz się więcej na temat: Kompania | wyniki sprzedaży
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »