TVN (TVN): Założenia dot. wzrostu rynku reklamy internetowej - raport 18

Raport bieżący nr 18/2006

Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd TVN S.A. (dalej "Spółka") dokonując transakcji zakupu Grupa Onet.pl S.A. przyjął założenie, iż rynek reklamy internetowej będzie rósł w tempie 42% w latach 2006 - 2009 (złożona stopa wzrostu rocznego). Zarząd oczekuje również, że gotówkowa marża EBITDA Grupy Onet.pl S.A. zbliży się do poziomu 40% w 2009 r. Prognozy te, podane są przed zakończeniem analizy prawnej i księgowej spółki Grupa Onet.pl S.A.

Piotr Walter - Prezes

Reklama
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: rynek reklamy | Raport bieżący | reklama internetowa | TVN SA | Onet.pl | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »