PBOANIOLA (PBO): Zawarcie znaczącej umowy - raport 36

Raport bieżący nr 36/2011
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd PBO Anioła S.A. (Spółka, Generalny Wykonawca) informuje, że w dniu 07 lipca 2011r. Spółka powzięła informację o zawarciu umowy z firmą ALDI Sp. z o.o. (Zlecający), datowanej na 01 lipca 2011r., dotyczącej wykonania robót budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa o wartości 2,995 mln zł netto (dwa miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). Przedmiotem kontraktu jest wykonanie prac związanych z wybudowaniem inwestycji w systemie "pod klucz" obiektu ALDI Market, o łącznej powierzchni ok. 997 m2 zabudowy wraz z infrastrukturą oraz przyłączeniami do sieci, w miejscowości Zielona Góra. Warunki umowy zobowiązują Spółkę także do opracowania projektów powykonawczych oraz realizacji prac związanych z przygotowaniem terenu budowy.

Reklama

W/w wartość umowy przekracza 10% wartości kapitałów własnych Spółki, tym samym spełnia kryterium znaczącej umowy.

Prace budowlane zostają rozpoczęte z dniem podpisania umowy. Termin zakończenia budowy oraz przekazanie do użytkowania inwestycji nastąpi w terminie 18 tygodni od dnia rozpoczęcia budowy.

Rozliczenie robót realizowanych przez Wykonawcę nastąpi na podstawie zatwierdzonych przez Zlecającego faktur częściowych wystawianych co miesiąc zgodnie z procentowym zaawansowaniem prac.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości netto umowy 299.500 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset złotych), Wykonawca złoży w formie pieniężnej, bądź gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej na okres do dnia 04 listopada 2011r. Zabezpieczenie w wysokości 10% wartości netto umowy tj. 299.500 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy pięćset złotych) służyć będzie zaspokojeniu roszczeń z tytułu udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane na okres do dnia 04 listopada 2016r.

Wykonawca udzieli Zlecającemu gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane na okres 5 lat z wyjątkiem dachu, fasady oraz podziemnych elementów konstrukcyjnych na 10 lat i wszystkich części zużywalnych na 1 rok.

Zapisy umowy stanowią, że Wykonawca zapłaci Zlecającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości netto umowy za każdy dzień roboczy o jaki zostanie przekroczony termin wykonania, jednakże nie więcej niż 5 % wartości netto umowy.

Pozostałe warunki zawartej umowy nie odbiegają od powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Szczegółowa podstawa prawna: §5 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. nr 33, poz. 259 z późn. zm.).
Waldemar Anioła - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Kredyt Bank SA | Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »