Rozszerzona możliwość zasileń telefonów GSM typu pre-paid w BZ WBK

Bank Zachodni WBK S.A. wraz z trzema operatorami sieci telefonii komórkowej uruchomił usługę umożliwiającą użytkownikom serwisu bankowości elektronicznej BZWBK24 zasilanie kont telefonów typu pre-paid (Idea POP, Simplus i Era Tak Tak) za pośrednictwem Internetu oraz telefonu komórkowego, przez SMS.

Bank Zachodni WBK S.A. wraz z trzema operatorami sieci telefonii komórkowej uruchomił usługę umożliwiającą użytkownikom serwisu bankowości elektronicznej BZWBK24 zasilanie kont telefonów typu pre-paid (Idea POP, Simplus i Era Tak Tak) za pośrednictwem Internetu oraz telefonu komórkowego, przez SMS.

Wcześniej jako jeden z pierwszych w Polsce, BZWBK udostępnił możliwość zasilania kont telefonów typu pre-paid w swoich bankomatach.

Rozwiązanie udostępnione klientom od 28 lipca br. jest pierwszym tego typu w Polsce. Łączy w sobie zasilenie telefonu typu pre-paid (Idea POP, Simplus i Era Tak Tak) w trybie on-line z płatnością realizowaną bezpośrednio z konta bankowego. Limit na koncie telefonu komórkowego zostaje zwiększony automatycznie, bezpośrednio po złożeniu zlecenia zasilenia.

System obsługuje zlecenia doładowań zarówno przez Internet, jak i bezpośrednio z telefonu komórkowego poprzez SMS. Usługa zasilenia jest całkowicie bezpłatna i umożliwia doładowanie dowolnego telefonu nawet jeżeli zasilający nie jest jego właścicielem. Rozpoczynający korzystanie z usług zasileń poprzez SMS otrzymują doładowanie promocyjne w wysokości określonej przez operatorów GSM.

Reklama

Usługa udostępniona przez Bank Zachodni WBK jest jednocześnie pierwszym wdrożeniem tzw. makro-płatności w modelu biznesowym opartym na bezpośredniej współpracy operatora telefonii komórkowej oraz banku. W niedalekiej przyszłości model taki ułatwi uruchamianie nowych form płatności za towary i usługi z wykorzystaniem telefonów komórkowych.

System zasileń telefonów typu pre-paid dostarczyła firma Blue Media z Sopotu, lider wśród dostawców systemów m-commerce dla polskiego rynku finansowego. Firma dostarczyła i wdrożyła również platformę do obsługi systemów SMS Banking oraz innych usług pakietu BZWBK24 opartych o wiadomości SMS - SMS Gateway. Kompleksowe wdrożenie obu systemów trwało trzy miesiące.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: idea | bank | T-Mobile | Santander Bank Polska | Bank Zachodni WBK | pre-paid | kont
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »