250 tys. klientów mBanku

Liczba Klientów mBanku, detalicznego ramienia BRE Banku SA, przekroczyła w dniu 28 lipca br. 250 tys. Obecnie, co czwarty Klient bankowości elektronicznej korzysta z oferty mBanku.

Liczba Klientów mBanku, detalicznego ramienia BRE Banku SA, przekroczyła w dniu 28 lipca br. 250 tys. Obecnie, co czwarty Klient bankowości elektronicznej korzysta z oferty mBanku.

W czerwcu dynamika przyrostu depozytów mBanku wyniosła 6,78%, gdy w tym czasie cały sektor bankowy w Polsce osiągnął wynik ujemny - 0,04%*. Świadczy to o ciągłym wzroście popularności bankowości wirtualnej w Polsce i zwiększającej się akceptacji Klientów do korzystania z usług finansowych przez zdalne kanały dostępu - Internet, telefon, WAP i SMS.

"Tendencje obserwowalne na polskim rynku utwierdzają nas w przekonaniu, że model biznesowy zaproponowany w listopadzie 2000 roku jest formą bankowości detalicznej, na którą Klienci czekali. Kierunek, w jakim rozwija się mBank ma jeden główny cel - zaspokajanie podstawowych potrzeb Klientów w zakresie finansów osobistych. Dwadzieścia miesięcy temu, gdy mBank otwierał pierwsze rachunki, nie przypuszczaliśmy, że będziemy rozwijać się tak dynamicznie. Co miesiąc, coraz wyraźniej przekraczaliśmy założone plany biznesowe. 28 lipca br. osiągnęliśmy kolejny próg - 250 tys. Klientów, którzy zdeponowali na blisko 310 tys. rachunkach w mBanku ponad 1,55 miliarda złotych, co czyni z nas coraz mocniejszy podmiot na rynku całej bankowości detalicznej w Polsce." - zaznacza Ryszard Słowiński - Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za projekt mBank.

Reklama

*dane za Radą Bankowości Elektronicznej przy Związku Banków Polskich

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »