Comarch wdroży platformę lojalnościowo-marketingową na Heathrow

Port Lotniczy London Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej. Comarch UK Ltd przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy Heathrow o nazwie WorldPoints.

Port Lotniczy London Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej. Comarch UK Ltd przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy Heathrow o nazwie WorldPoints.

Program lojalnościowy WorldPoints umożliwia klientom gromadzenie punktów za zakupy dokonane na Heathrow - obejmuje wszystkie lotniskowe punkty sprzedaży, parkingi samochodowe wchodzące w skład kompleksu lotniskowego oraz kolej Heathrow Express. Członkowie programu mogą wymieniać swoje punkty na nagrody, włączając w to vouchery na zakupy na lotnisku oraz mile lotnicze w British Airways, Virgin Atlantic oraz linii lotniczych programu Miles&More.

Umowa podpisana z Heathrow wzmacnia pozycję Comarch w branży travel i sprawia, że do listy referencji firmy (JetBlue, S7, LOT i 40 innych klientów z 5 kontynentów) dołącza lotnisko o największym natężeniu ruchu na świecie.

Reklama

" Sklepy i restauracje na Heathrow zostały uznane przez pasażerów za najlepsze na świecie w ciągu trzech kolejnych ubiegłych lat (wg Skytrax).

" Heathrow notuje najwyższą sprzedaż detaliczną pośród wszystkich lotnisk na świecie.

" Przychody ze sprzedaży na Heathrow wzrosły w 2011 do 1,7 miliarda funtów (w 2010 było to 1,5 miliarda funtów), natomiast zysk netto w przeliczeniu na pasażera wzrósł o 5,3 proc. do 4,35 funta.

Opr. KM

Sprawdź bieżące notowania Comarchu na stronach BIZNES INTERIA.PL

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: platformy | U.K.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »