CU Polska sponsorem wystawy fotografii World Press Photo
Grupa Commercial Union Polska po raz pierwszy została sponsorem wystawy fotografii World Press Photo w Polsce. Wystawę można oglądać od 13 czerwca do 14 lipca br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
World Press Photo to najbardziej prestiżowy konkurs profesjonalnej fotografii prasowej, organizowany przez działającą od 1955 r. fundację World Press Photo z siedzibą w Holandii. Na tegoroczny konkurs nadesłano blisko 50 tysięcy fotografii wykonanych przez ponad
4 tysiące fotografów z całego świata. W lutym jury nagrodziło dzieła autorów z 18 krajów.
W tym roku najlepsze 190 fotografii pokazywanych jest w około 70 miejscach w 35 krajach.
Staramy się co roku wspierać jedno-dwa prestiżowe wydarzenia kulturalne, które łączą wysoki poziom profesjonalny i artystyczny z dużym oddziaływaniem społecznym. World Press Photo cieszy się od lat ogromną popularnością w naszym kraju. Wiele zdjęć prezentowanych na wystawie niesie głęboko humanistyczne przesłanie - sprzeciw wobec wojny i przemocy, uwrażliwienie na dramaty i problemy ludzi żyjących zarówno wśród nas, jak i w dalekich krajach. Uznaliśmy, że wsparcie organizacji wystawy to zaszczyt dla naszej firmy - powiedziała Grażyna Goslings, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy CU Polska.
Obecnie CU wspiera także wystawę fotografii "Oczyma Krzysztofa Gierałtowskiego". Składa się ona z ok. 120 czarno-białych i kolorowych portretów, między innymi znanych artystów
i literatów - wśród nich Tadeusza Kantora, Piotra Skrzyneckiego, Jerzego Stuhra, Stanisława Lema, Czesława Miłosza. Wystawa była już eksponowana w Krakowie i w Łodzi. Obecnie można ją oglądać na Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie. W lipcu i sierpniu będzie pokazywana w Muzeum Okręgowym w Sandomierzu, zaś na początku przyszłego roku we Wrocławiu.
Grupa Commercial Union Polska należy do największych instytucji finansowych w naszym kraju. Jest liderem na rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie oraz funduszy emerytalnych - obsługuje ponad trzy miliony klientów. Oferuje też ubezpieczenia majątkowe, fundusze inwestycyjne i zarządzanie aktywami. Grupa Commercial Union wspiera inicjatywy promujące zdrowie, zdrowy styl życia, amatorskie imprezy sportowo-rekreacyjne z udziałem całych rodzin oraz wybrane wydarzenia kulturalne.