BANKIER.PL (BPL): Subskrypcja i sprzedaż akcji Bankier.pl S.A. - raport 9
Raport bieżący nr 9/2006
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zgodnie z §33 ust.1 oraz § 97 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, w związku z zakończeniem publicznej oferty akcji Zarząd spółki Bankier.pl S.A. z siedzibą we Wrocławiu przedstawia następujące informacje dotyczące zakończonej oferty:
1. Data rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji i sprzedaży: 02.06.2006 r. i 06.06.2006 r.
2. Data przydziału akcji: 12.06.2006 r.
3. Liczba papierów wartościowych objętych subskrypcją i sprzedażą: łącznie 3.350.000 akcji serii E, F, G oraz I, w tym: 703.717 akcji serii E, 107.375 akcji serii F, 1.038.908 akcji serii G oraz 1.500.000 akcji serii I.
4. Stopa redukcji zapisów na akcje:
- dla osób uczestniczących w procesie Book-Building wyniosła 85,9123%
- dla pozostałych osób wyniosła 92,9562%
5. Liczba papierów wartościowych, na które złożono zapisy w ramach subskrypcji i sprzedaży: 29.952.790 akcji
6. Liczba papierów wartościowych, które zostały przydzielone w ramach przeprowadzonej subskrypcji i sprzedaży: 3.350.000 akcji
7. Cena, po jakiej papiery wartościowe były nabywane (obejmowane): 7,50 złotego
8. Liczba osób, które złożyły zapisy na papiery wartościowe objęte subskrypcją i sprzedażą: 1.310
9. Liczba osób, którym przydzielono papiery wartościowe w ramach przeprowadzonej subskrypcji i sprzedaży: 1.310
10. Akcje nie były obejmowane przez subemitentów (nie zawarto umów o submisję)
11. Wartość przeprowadzonej subskrypcji i sprzedaży: 25.125 tys. złotych
12. Do dnia dzisiejszego łączne koszty emisji zaksięgowane i szacowane wynoszą: 1.723 tys. złotych, z czego:
a. Koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty: 945 tys. złotych
b. Koszty wynagrodzenia subemitentów: 0 zł
c. Koszty sporządzenia prospektu emisyjnego z uwzględnieniem kosztów doradztwa: 196 tys. złotych
d. Koszty promocji oferty: 582 tys. złotych
Na łączne koszty emisji składają się koszty poniesione przez Sprzedających (bmp A.G., CEEV GmbH i MCI Management S.A.) w wysokości 347 tys. złotych, które zostały wliczone do kosztów przygotowania i przeprowadzenia oferty oraz koszty poniesione przez Spółkę w wysokości 1.376 tys. złotych. Koszty poniesione przez Spółkę pomniejszą kapitał zapasowy Spółki.
Z uwagi na brak ostatecznego rozliczenia kosztów emisji poniesionych w czerwcu 2006 r., wysokość kosztów poniesionych w czerwcu 2006 r. została oszacowana i zaliczona do kosztów emisji zgodnie z najlepszą wiedzą emitenta. Ostateczna wysokość zaksięgowanych kosztów emisji zostanie przekazana do publicznej wiadomości po zamknięciu ksiąg za miesiąc czerwiec do dnia 20 lipca 2006.
13. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji i sprzedaży przypadający na jednostkę papieru wartościowego objętego subskrypcją i sprzedażą został oszacowany na podstawie kosztów łącznych Emitenta powiększonych o koszty poniesione przez sprzedających i wyniósł: 0,51 złotego.
Tomasz Jażdżyński - Prezes Zarządu