VRG (VRG): Wzrost sprzedaży w sieci salonów partnerskich marki Vistula - raport 19

Zarząd spółki Vistula S.A. w Krakowie informuje, że wartość sprzedaży detalicznej zrealizowanej w sieci salonów partnerskich (franchisingowych) marki Vistula w miesiącu lipcu 2002 roku wzrosła o 43,5 % w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: vistula | Kraków | Vistula SA | salony | W Sieci | Marek | Vistula SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »